onsdag den 28. april 2010

Gæt hvad der sker på søndag?



Der bliver FCK danmarksmestre (hvis de tager tre point og OB samtidig taber) og stedet er historisk. Tidligere er der hjemført danske mesterskaber til hjerteklubben på netop dette stadion, som ligger i regionen udenfor hovedstaden.

NYd iøvrigt dette klip. Jeg husker det som var det i går... en lille knægt på 17 var jeg da dette foregik... Bemærk målmandstrøjerne, samt naturligvis Mogens Kroghs fantastiske grydeklip... Det er iøvrigt værd at bemærke det åbenbart var en generel tendens i Brøndby i midthalvfemserne, for da 'Kroghen' bliver udvist indskifter de endnu en hjelm:-D

3 kommentarer:

  1. Min plan er at de vinder i næste uge. jeg er i Køln med fire venner og en af dem er glødende BIF fan, vi andre holder med FCK. Så kan vi se ham tude live :)

    SvarSlet
  2. @Morf - God tur til Köln, husk kleenex! Jeg kan garantere et par indlæg om kampen, såfremt de vinder, taber eller spiller uafgjort;-D Det er sikkert dommerens skyld uanset hvad!

    SvarSlet