onsdag den 28. april 2010

would you?

Jeg var i en butik i dag. Der kommer løn i morgen, så nu kan jeg handle igen. Og minsandten om ikke der var et vintilbud der måtte i klapvognen. CPB holder fødselsdag i min have snart, og vi er ved at undersøge hvilken vin vi skal have (jeg hælder til Ripasso). Og i forbigåede dagligvarebutik har de pt. tilbud på 6 flasker for 299,-.
Jeg mokkede en kasse ind under klapvognen. Og nej, jeg 'huskede' at få den op på båndet da jeg skulle betale. Men to cykellåse, en kasse krydderurter til udplantning, to clematis, et tv-ophæng, et antennekabel og 6 flasker vin kostede 399,-?

Jeg indrømmer gerne at jeg allerede studsede over det da jeg stak dankortet i, men da jeg så bonen kunne jeg se at vinen overhovedet ikke var registreret...

Spørgsmålet er: Would you?

Svaret er: SKÅL!


3 kommentarer: