Tak for din henvendelse til Telia d. 31.5. og 5.6. angående reparation af iPhone.
Jeg er ked af at vores butik ikke har været i stand til at sende din telefon afsted i rimelig tid.
...blablablabla...
Jeg har valgt at give dig en måneds abonnement som kompensation på næstkommende regning. Vi beklager situationen og din ulejlighed og takker for at du har taget dig tid til at beskrive forløbet for os. Fremadrettet sikrer vi os at det du oplevede ikke sker for andre.
...blablablabla...
Venlig Hilsen
NK
Telia"
OK, så mangler jeg bare min ombyttede telefon!
Nej Nej! du har fået en "Sort of" undskyldning.. De har sikkert glemt alt om den telefon, Det tager jo tid at give dig abonnement. Måske en dag i næste måned får du en papkasse med en splinter ny Hårtørre som du jo har SUPER meget gavn af, hvor der står "Vi elsker dig, Hilsen Telia!" Damn jeg hader Telefon selskaber!
SvarSletWell, what can I say? iWon!
SvarSletMan bliver så harm altså... dårlig service.
SvarSlet