fredag den 2. december 2011

Dum Dummere?

De Unge Mødre (DUM) har nu fået sig en konkurrent i Den Endnu Yngre Mor. Mere præcist Kridt-Iglen, som har fået en dukke, som hun omtaler som sit barn, og retter på mig, hvis jeg kommer til at kalde det for en dukke.

Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal tænke, når hun fortæller, at hun ammer den hver aften, før den skal sove? En del af mig synes det er sødt, at hun er så dedikeret, og med afstand giver baghjul til flere af De Unge Mødre fra TV-programmet, når det kommer til omsorg og opmærksomhed, men en anden del af mig synes det er lidt creepy, at hun lever sig så meget ind i drømmeverdenen, at hun laver pasningsaftaler om dukkens pleje, de uger hun ikke er sammen med den, så den får sin mad, søvn og kys og kram...

Måske er det bare fordi, Absalon har sovet ualmindeligt sløjt i denne uge, at jeg kigger på hende og ønsker at der går mange år endnu, førend hun lever den drøm ud i virkeligheden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar