tirsdag den 7. august 2012

All I Wanna Do Is Have Some Fun

Som det nok fremgår her på bloggen, så er jeg begyndt at cykle. Mest for motionens skyld, men jeg har også givet mig selv en udfordring, nemlig at køre over mindst én alpe, førend jeg fylder 40!

Nu er internettet jo et slaraffenland af hjælpsomme mennesker som kan give assistance til sådan et projekt. Så derfor har jeg bl.a. set youtubevideoer med folk der kører både opad og nedad i bjergene. De er, i bedste Rolf & Ritter-stil, udstyret med kamera, så de kan 'nyde' turen igen og igen. Sådan et kamera må jeg også have!


Kameraet er designet til at sidde på hjelmen, på den måde kan det 'følge' synsfeltet på cykelrytteren. Men hvad der er endnu bedre er, at det er vandtæt og slagfast, så det kan også bruges om vinteren på skibakken, og der vil man kunne få gode film med ungerne. Fjernbetjeningen gør det nemt at vælge sekvenser man vil filme, og undgå alt 'det kedelige'.

Kameraret kan købes her: CoolStuff

Man skal huske at købe et memorycard med...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar