mandag den 17. oktober 2011

Eight days a week

Så skal jeg da lige love for, at der er efterårsferie! Kridt-Iglen var med veninde i LEGO-land i går. Der ryger 8 liter mælk i døgnet til morgenmad, kaffe-latte og varm kakao, og vi har allerede spillet Matador.

Knægtene stod op kl. 7, for at tage med bussen til en kammerat i dag. De fik en håndfuld mønter, og så ser jeg dem først i aften 18.30 foran CASA-arena, når vi skal se Horsens-FCK.

I morgen er det Bowlingdag, med hjemmelavede pizzaer til aftensmad!

Onsdag skal der males billeder og torsdag skal vi på kaffevisit hos CPB's far.

Fredag har CPB arrangeret hårdag med børnene. Dem med krøller skal have det glattet og dem med glat skal have det krøllet! Mon ikke os med lidt hår passer hinanden imens?

Lørdag skal jeg i biffen med KRidt-Iglen og evt. veninde og se Smølferne. Drengene tager Biler2. Søndag er der Matadorrevanche, og opladning til næste uge.

God ferie!

2 kommentarer:

  1. Ahhhh, hvor lyder det dejligt! En skam, at der er så langt fra Brønshøj til Horsens. Ellers var jeg lige kommet et smut forbi.
    Nu må jeg lave min egen varme kakao i dag, hvor det er blevet gråt og vådt.
    Håber, at feriehumøret holder - selvom Horsens vandt over FCK i går.

    SvarSlet
  2. Hov! kom til at optræde mere anonymt end tilsigtet i mit indlæg. Kærlig hilsen Mama (også kendt som mama cash)

    SvarSlet