mandag den 23. januar 2012

We Are The World

Blogland er jo et digitalt landskab, hvor man skulle gå ud fra at de fleste skabninger blev i det virtuelle rum. Men takket være mine læsere bliver tirsdag d. 31.1.12 en stor dag i Malawi. Den dag får jeg nemlig udbetalt 650,- fra Blogland, som er øremærket til mursten, drikkevand og malariavaccinationer.

Jeg vælter mig ikke i penge, og jeg yder nødhjælp i det lokale ved at sørge for mad på bordet til min familie på 6 personer, samt at betale skat af min indkomst og dermed bidrage til at holde hjulene i gang i landet her. Men med min blog er der opstået en mulighed for at skabe en uventet indtægt, og det skal komme til gavn i det fjerne, der hvor jeg hjælper for sjældent, fordi det ikke er tæt nok på.

derfor har jeg dederpisseirriterendebannere. Dit klik hjælper mig med at hjælpe dem. Og faktisk bliver jeg så glad ved tanken, at jeg lover, at jeg næste gang grænsen for udbetalinger (600) nåes, så dobler jeg beløbet via et kæmpeklik i min netbank. Første gang tog det ca. 8 måneder. Hvor lang tid mon det tager 2. gang?

Jeg lover at lave et indlæg hvor jeg gør op hvad 650 kr. kan gøre i Malawi, når jeg har fået pengene udbetalt og investeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar