tirsdag den 28. april 2009

Husk på hvad ..... kan gøre?




Men either way around... or something? Vi skal bare huske at se de gode sider i hinanden og dele ud af vores egne. Gavmildhed er værdsat af dine omgivelser, gå ud og del dig med dine nære.


Jeg har lige delt mig selv (og min kassekredit) med Stadium, og erhvervet et rullebrædt (skateboard) til Professor Teflon, og med Bahne hvor jeg fik en hård papkasse med fodtøj til SHM, der igen i år synes hun har for få sko?!?


- Jeg mangler simpelthen et par røde sko!


Nå, jamen er det ikke røde sko fra Fly der står der? spurgte jeg mig selv, da jeg passerede udgangen af Bahne efter at have hentet fladhjul til knægten. Sørme jo, og -20% er jo også en slags penge. Mon de var i hendes størrelse? Sørme ja, et par tilbage. Synkronitet? Kom ind!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar