torsdag den 5. april 2012

Katinka, Katinka Luk Vinduet Op

Forleden stod jeg i haven og bakesede med Projekt Drivhus. CPB kom med kaffe, og sammen nød vi at Absalon lå og sov mens formiddagssolen gjorde det mere menneskeligt at være udendørs. 

Vi stod og kiggede på drivhuset, og som det fremgår af billedet, er vores gård omkranset af en etageejendom mod vest. Øverst blev et vindue lukket op, og lige i synsretningen gik en ung kvinde i gang med at hænge sin dyne til luftning.

Nu er det ikke fordi at jeg er vindueskigger, men da der jo ellers var stille, tiltrak lyden af vinduet der blev åbnet jo nødvendigvis opmærksomheden. Det, og så det faktum, at hun lufter sin dyne nøgen! Jeg forsøgte at undgå at kigge derop (alt for åbenlyst, i hvertfald), men nøjedes med at grynte: "Halløjsa!"

Da jeg kiggede på CPB, kiggede hun forbi mig og derfor, hvilket fik mig til at hvæse: "Gider du godt lade være med det at glo!..." i et meget forarget toneleje, og tilføje: "...ellers gør hun det jo aldrig igen!"


2 kommentarer:

  1. Honey.... Du så cirka sådan ud:

    http://lambiek.net/artists/a/avery_tex.htm

    Det er slut med at være alene i haven fra nu af! Særligt om morgenen!! :-)

    SvarSlet