søndag den 1. april 2012

The Picture

Den for mig nye app, Draw Something, som er et spil man spiller med sine venner, er gået hen og blevet en sær fornøjelse. Spillet fungerer ved at man vælger mellem tre ord, og derefter tegner ordet på sin smartphone og sender sin tegning til sin ven. Gætter vennen ordet, får man point. En slags virtuelt tegn og gæt.

Jeg er helt ny i spillet, og har foreløbig kun spillet det med CPB. I et anfald af storhedsvanvid, fik jeg en trang til at banke min lillebror, Teknokraten. Derfor ville jeg invitere ham, og det gør man åbenbart via facebook. Et eller andet gik galt, formentlig at han ikke har app'en, og derfor ikke figurerede blandt mine mulige facebookvenner? Han starter med M, så derfor troede jeg at jeg kunne søge videre, hvis jeg trykkede på bogstavet "M". 
Det kunne mine fede pølsefingre åbenbart ikke! I stedet fik jeg udfordret Lis Karlsson, som jeg er venner med på facebook, men som jeg ikke kender fra det virkelige liv (hun er veninder med min ekskone!).
Den sjove app er ikke udstyret med en fortrydknap/retur, som jeg umiddelbart kunne finde, så der var ingen vej udenom, jeg måtte videre i udfordringen.
Af de tre ord jeg kunne vælge var "skeleton" det eneste jeg mente Lis ville have en fair chance for at gætte min tegning på. Så efter lidt fumlen på iPhonen, fik jeg lavet et, synes jeg selv, meget vellignende skelet!

Lis har ikke svaret på min udfordring! Et skelet fra en fremmed... jeg forstår hende godt! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar