mandag den 8. marts 2010

En glad lille tigermis

En gang i mellem bliver man hevet ud af sin påtagede bitterhed, når venner, familie eller kæresten siger:
- Brokker du dig ikke lidt vel rigeligt?
- Er verden ond og farlig?
- Er du slet ikke glad for noget?

Og så må man lige læse sin blog med lup og se efter... Er jeg lidt for mavesur?

Måske? Jeg synes klar historierne om ulykker, tumpethed og besværligheder er dem man bliver bedst underholdt af, men lad os dag lige se om denne solstråle kan trænge gennem morgendisen?

For to måneder siden skulle jeg købe en dunk hvid maling i Tiger. Jeg begav mig derned, men skæbnen ville at hvid maling var uopdrivelig den dag. Da jeg nu alligevel var ude, købte jeg en blå, en rød og en gul. Ved kassen opdagen jeg at den blå desværre var udtæt. Det kom sig til udtryk ved at blå maling var overalt på min grønne jakke! ØV PIS LORT!

Den søde, unge og 'lynsnare' kassepige, tilbød mig galant et stykke papir til at tørre det af, og en GRATIS pose til min nu delvist blå strikvanter. Jeg magtede ikke at diskutere det med hende, og tænkte iøvrigt at jeg lige ville se hvordan det så ud efter en tur i vaskemaskinen.

Senere efter rensningsforsøg, måtte jeg konstatere at helt sig selv blev jakken ikke. ØV! En dag jeg var i nærheden stak jeg hovedet ind i butikken og klagede min nød! De unge piger der står i butikken, kunne ikke rigtig tage stilling til noget, men deres chef ville ringe mig op!

Intet skete, og et par dage senere var jeg igen forbi. Chefen ringede til sit hovedkontor, stak mig en email, og bad mig beskrive hændelsen på en mail.

Fem dage senere gik der 600,- ind på min konto, samt en email, hvor Tiger beklage at der havde været en utæt dunklt maling i butikken. De håber at se mig igen i deres butik, og det kan jeg love for at de kommer til!

Det er god kundebehandling, og fortjener et skulderklap og lidt omtale, så blogland ikke kun tror jeg er bitter og kamplysten;-D

PS. Men også her skulle der en vis portion stædighed til!

1 kommentar:

  1. Lyder godt, trods bøvlet, at Tiger giver så god kundebehandling.

    Det gør netop at man gerne vil handle i butikken igen.

    God mandag.

    SvarSlet