torsdag den 18. marts 2010

Så er der forår i luften...

Jeg kunne ikke finde et billede der ligner på en prik, men i Stadium hænger der en, EN, Dakine-rygsæk, som ville passe min Mac og mig så aldeles glimrende, når nu lynlåsen på min 8 år gamle skoletaske er gået i stykker... Hænger den der 1.4. når det offentlige har udbetalt den månedlige hån, så siger jeg haps!

I går købte jeg nye sko, idet de gamle primært bestod af overdelen (flere steder gik man direkte med trædepuderne på afsfalten/sneen). Jeg havde en bonus som dækkede, og derfor gik jeg fra Stadium uden at have penge op af lommen... Shopping my way!

Og, som lovet... her er weekendens to perler!



Endnu mere forårsfornemmelser...

5 kommentarer:

  1. Jeg har også lige bestilt en Burberry sportstaske :o)

    SvarSlet
  2. @Mårf - Hoo-hoo-hooligan? Hvad går du til af sport?;-D

    SvarSlet
  3. @Morf - Jamen så kan du jo passende begynde med en skadespause... du lider jo allerede af brok;-D Men tasken vil da stå godt til rendegraveren!

    SvarSlet