fredag den 19. marts 2010

Try this at home...

Nu er det jo sådan, at jeg har flest kvindelige læsere, og jeg har mere end en gang undret mig over at de gider læse mine indlæg om fodbold, øl og gutterne, men alligevel tror jeg måske jeg har regnet det ud:

Bedstevens kæreste kom hjem fredag eftermiddag efter et raid på en skomesse. Jaja, I ved, og jeg ved, at det gør man ikke tomhændet, men Bedsteven tog sig til hovedet og spurgte til prisen, mens jeg spurgte:
- Er det ruskind?
- Er det ballerinaer?
Og sagde:
- Wow, hvor er de lækre!
- Dem bliver du glad for når sneen er væk!
Jeg ved det var en ulige kamp, men hvad mon hun blev mest glad for?

På samme måde kan det være at min blog er med til at bygge bro mellem kønnene...?

- Hey skat, ligger vores plathøvl sammen med overtvingeren eller har vi underskæreren fuldt opladt?

Måske?

Men her er så dagens lektie:
- Det var da godt nok utroligt med Fulham i går aftes, hva?
(Fulham slog Juventus ud 5-4 sammenlagt)
- Men de er selvfølgelig også lidt ude om det selv, når de stiller med reservekeeperen...
(Han hedder Chimenti)
- ...og med Christian Poulsen på bænken hele kampen, tsk tsk!
(han spiller på det danske landshold)
- Men det må alligevel have været vildt på Craven Cottage?
(Fulhams stadion)
- Og så hele to udvisninger til Juve!
(Øgenavn fo Juventus)

6 kommentarer:

  1. Hahaha! :-D Tak for lektionen.

    Ka´ vi få en mere dybdegående om f.eks. stokerfyr eller værktøj? Jeg er gift med et hankønsvæsen helt uden interesse i fodbold... ("OMG, findes de???" Ja, det gør de altså) ;-)

    SvarSlet
  2. Nåh, men som min navnesøster siger jeg også tak for lektionen, men ikke alle kvindelige læsere er uinteresserede i fodbold, og det er måske heller ikke dem alle der er shopping-tosser og skofetichister...

    SvarSlet
  3. Og så kan det hende at det finnes kvinner som er glad i øl, fotball og gutter.

    SvarSlet