fredag den 5. juni 2009

Fra LEGO-land til Ego-land

Så så man lige os. Total overskud. Også økonomisk - for en gang skyld! Vi tog ungerne på ordet, da de spurgte hvornår de kunne komme i LEGO-land? Det kan vi 5. juni, for der er 3 dage i weekenden og vi har forhåbentlig solgt huset - og fået pengene (Vi giver nemlig børnene temmelig lange indsigtsfulde forklaringer, jvf. snak på Julias blog om talen til børn eller med børn).

Dagen oprandt og vi måtte dele overskuddet med krapylerne, og selvom Kirk-familien flåede os for vildt (på trods af madpakker i rygsækken og vandflasker medbragt), så var det hver en krone værd! Jeg har heller ikke set den endelige opgørelse endnu, men tror det mens jeg skriver. Billederne lyver ikke!

(Det er mig og Professor Teflon i rutsjebanen - Daredevils on parade)



Nu er alle børn kylet i seng med et smil på læben og vi har liige taget os sammen til at male entreen bare liiiige en ekstra 'gang'. HA! stønner SHM lakonisk mens jeg skriver...

SHM fik sit kamera, Ungerne deres LEGO-land og snart.... ganske snart køber jeg min guitar!

På vej hjem fra LEGO-land:
Kridt-Iglen - Far vi har glemt at købe Disneyslik
Mig - Nej, det har vi ikke glemt. Nu har I fået så meget sukker i dag, at I kan få en gulerod til Disneysjov!
Kridt-Iglen- Hurra en gulerod!?! (helt uden srkasme)
Mig lettere skuffet - Ja, men de havde ikke flere gulerødder, så I kan få et løg hver?
Gnavpot - Adr...
Mig lettere begejstret igen - Jamen løg er smækfyldt med antioxidanter!
Gnavpot - Hvad er antioxidanter?
Professor Teflon - Det er bare noget far har fundet på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar