tirsdag den 9. juni 2009

Gaveønske...


Jeg har lige fundet den vinkelsliber jeg manglede på udsalg. Hurra! Det er en Blå Bosch Cordless (OAB.* Det er hvad der svarer til en Kitty von Dyttenbergh-kjole or so) Den var nedsat fra ca. 1700 til 295,- (og så får jeg ovenikøbet 10%).
Med til historien hører at normalprisen også inkluderer batteri og lader.

De seneste år har jeg udskiftet alt det ubrugelig, ustabile og kraftløse Jem&Fix-discount-legetøj med Blå Bosch. Derfor har jeg laderen, men resten af Overblikekts maskinpark kører på 18V fordi det er sejt! Vinkelsliberen findes kun i 14,4V og derfor er jeg nu et batteri short. Jeg anråber derfor universet (eller blogland i mangel af bedre) om hjælp. Jeg ønsker mig et 14,4V batteri. Er det lettere brugt er det fint, kommer det i ubrudt embalage, må det gerne være købt hos min tool-pusher (STARK).

*Oplysninger til Ammehjerner i Blogland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar