torsdag den 24. september 2009

Hvorfor?

Hvorfor er det at:

  • 85% af de kvinder der har en blog har et eller flere billeder af deres strikkepinde?
  • vi arbejder 5 dage og holder to dage weekend, når det ville være federe omvendt?
  • kvinder plukker deres øjenbryn,men maler deres øjenvipper?
  • kvinder snakker så meget om hvor meget de tog på under en graviditet? Mænd praler da aldrig af hvor meget de sympati-voksede...
  • at mænds fejl er mænds skyld, mens kvinders fejl er mænds skyld?
  • kvinder kalder tøj for en investering?
  • det virker voldsomt provokerende på kvinder hvis deres mand tilbyder at hjælpe med at passe deres barn for hende?
  • 'ingen sko' betyder ' ihvertfald ikke mere end 25 par, hvis man fraregner de lave, de røde og dem jeg ikke vil gå i mere'?
  • at kvinder godt må kigge mænd i øjnene, men mænd ikke må kigge på deres bryster?

Ja jeg spørger bare...?

8 kommentarer:

  1. Du har netop bekræftet at der er så mange ting mænd ikke forstår ;-)

    SvarSlet
  2. Og hvorfor svarer kvinder aldrig på spørgsmål?

    SvarSlet
  3. Det gør de også, DFO!

    1/ Af samme grund som mænd elsker at vise deres powertools frem, elsker kvinde også deres pinde :-)
    2/ Dér må jeg blive dig svar skyldig. My bad.
    3/ Undertegnede gør ingen af delene - men jeg virker også temmelig skræmmende med de larver der sidder nederst i panden!
    4/ For at have en undskyldning for den størrelse de har NU. Éen taler af bitter erfaring her...
    5/ Det er bare sandheden. Det forstår jeg ærlig talt overho´det ikke du stiller spørgsmålstegn ved???
    6/ Igen må jeg drage paralleler til jer og jeres powertools. Kender ingen mand der kan nøjes med at eje kun én batteriboremaskine.
    7/ *Undskylder på mit køns vegne*
    8/ Skal jeg godtnok blive ved med de skide powertools??! Så FAT det dog, mand!
    9/ Det må I da også godt. I skal bare synes de er de flotteste bryster I nogensinde har set OG høre efter hvad vi siger samtidig. Multitasking, du ved ;-)

    SvarSlet
  4. @Kirsten - Har Har... Du sagde multi-tasker... Eller næsten;-D

    Har iøvrigt aldrig set så mange svar fra en kvinde der primært bestod af ordet power-tools;-D

    SvarSlet
  5. Det´ fordi jeg er gift med en mand der har usandsynligt mange af slagsen! Og fordi iflg ham, er de svaret på næsten alt ;-D

    SvarSlet
  6. Jeg undrer mig over at du ikke er ledig mere så u informeret du er ss Trine fik dig vist gaflet ret hurtigt, længe før du blev moden til at spørge... og nu er det for sent Muhahahahahaha ;)

    Men nu vi er igang med at spørge...

    Hvorfor er det at mænd glemmer hurtigere end lyset????
    Anja

    SvarSlet
  7. @Anja - Det ved jeg ikke måske af samme årsag vi gerne vil have sex med lyset tændt?;-D

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet