mandag den 18. april 2011

I feel good!

Så er der væg-til-væg rod i alle rum, undtagen køkkenet. Play-O har været her i tre dage og, sammen med Ældsteknægten, Yngsteknæsten og Kridt-Iglen har de ommøbleret førstesalen. Jeg synes jeg lyder som min mor gjorde, når jeg siger at det kræver en gravko at komme frem på deres værelser? Kælderen blev fyldt om med alt det skrammel, som vi havde på kontoret, alt det skrammel, som CPB havde på badeværelset, og badeværelset blev fyldt om med alt det skrammel vi havde i køkkenet. Det eneste fristed var stuen.

Det eneste fristed VAR stuen! For nu er den sidste bastion røget. Køkkenelementerne kom i dag, eller rettere, vi hentede dem i dag. FUCK de var tunge. Stakkels CPB måtte give fortabt, og et par af nabohannerne måtte løfte i den anden ende, men ind det kom de! Og BoreSmeden var så flink at hjælpe mig med at få det mokket sammen for enden af stuen, hvorfor vi nu har en stor reol i den ene ende og en stabel papkasser i den anden. Jeg glæder mig helt sindsygt til at få det ud af kasserne, men første skal rummet 'rettes op', forstået som i nyt loft, renoverede vægge og nyt gulv.

Vi snakker nok først juni/juli, førend vi endelig kan sætte gryderne på blusset og stege ad helvedes til. Men JEEEZ MAIN det bliver fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar