mandag den 18. april 2011

Soul Kitchen

Så er indkøbsfasen næsten overstået. Hvilket vil sige, at der nu befinder en mindre filial af hårdehvidevarergrossistens himmerige og køkkenfirmaernes lagerudsalg i vores lille byhus. Senest bjærgede jeg en emhætte ved en boligindretter i København, som skulle flytte om i butikken, og derfor skulle af med... smeg emhætten der matcher gasblus og indbygningsovn. Bare rolig, jeg fik hende godt ned i pris.

Men før det hele vokser os over hovedet, så bliver vi altså også nødt til at komme i gang med selve rummet. Og derfor havde vi, omtrent som et libysk bryllup samlet naboer og familie til en vælt-væg-fest i går. Der blev væltet der! I et tempo, som efterlod mig kampsvedende med en rulle plastik og en rulle malertape, forsøgende at nå at afdække døre til resten af huset, så støvet blev hvor støvet skulle.

Byggemand Blues og Nøgenløberen stod på rullestilladset med hver sin hammer og mejsel i to timer, mens murbrokkerne regnede ned over Store Musse, Fester Til Hun Segner, CPB's far og CPB, som forsøgte at få det ud på traileren i et tempo som efterlod mig i en tilstand ala Ayrton Senna med trailer ud og ind af pitten på genbrugspladsen. Men væk kom væggen, ikke bare fra rummet, men også fra matriklen, og da vi grillede pølser i går aftes, der var rumme i en stand, hvor jeg selv kan tage over herfra.

Dog vil jeg liiiiige høre min far om han har tid til at komme en tur forbi i løbet af påsken og hænge en lampe eller to op...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar