fredag den 9. januar 2009

Klø mig mellem skulderbladene, tak!

Udkørt, udmattet og i underskud, kom SHM to the rescue...
(hende - med stort overskud) - Jeg laver et karbad til dig, og putter børnene
(mig) - så kan jeg måske lige lægge mig en ½ time?
(SHM) - Det gør du bare...

Karbad med afslappende lavendebadesalt og SHM's højtlæsning af "Kreativitet", kaffe og ro. Fantastisk! Bagefter...

(mig - med et glimt i øjet) - klokken er næsten ti, så jeg går i seng snart. Tror du overhovedet det kan betale sig at tage tøj på?
(SHM - grinende) Nej, nok ikke!

Senere endnu...
(SHM - kælent) Jeg elsker når du klør mig mellem skulderbladene!
Man skulle tro jeg ikke faldt for så billig smiger, men som mand er man svag. Alt går ind, og bedre godnat-sov-godt-hilsen kan man vist ikke få... også selvom hun måske bare godt kan lide at blive kløet mellem skulderbladene?





Bare en illustration fundet på nettet... Goggle evt. kæmpepik
Hvem Jappy er ved jeg ikke, men give or take a few letters og
så står der bare Happy Negerpik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar