lørdag den 23. januar 2010

Laaaang Lørdag

Eller mange ting at gøre:
  • vaske og sortere tøj
  • handle til næste uge
  • lave antennekabel til Kridt-Iglens TV
  • Mad: bringe/tilberede/rydde op efter tre øgler
  • Oprydningen på værelserne fortsætter
Men humøret er højt, og maden god, så derfor bliver weekenden god.

PS. Kan man børste tandpine væk? Jeg kunne. Samme dag SKAT meddelte mig at det var dem der havde penge til gode, fik jeg ondt i en kindtand! Ondt som i når-jeg-børster-forsvinder min synssans, men en uges intensivt selvpineri med 'kosten' har enten vænnet mig til smerterne eller skuret hullet væk? Kan man det?

3 kommentarer:

  1. Ja det kan man godt. Jeg har gjort det efter råd (ordre) af tandlægen. Det kan være begyndende synlige tandhalse, men hvis man er ekstra omhyggelig (eller selvpinsk), så kan man få det til at gå i sig selv igen.
    Er ikke helt sikker på hvorfor, men mon ikke det er noget med, at man får børstet tandkødet blødt igen, så det kan strække sig op om tanden? Altså jeg snakker jo som jeg har forstand til her...

    SvarSlet
  2. Sådan Puk! Lad os børste mod tandlægerne! Og regningerne især!!!

    SvarSlet
  3. Åhh ja, tandlægeregninger :/
    Det er ikke et emne, vi skal komme ind på her i huset...

    SvarSlet