lørdag den 26. juni 2010

Mobileme my ass

Jeg har tegnet et to måneders prøveabonnement på mobileme, som er et iPhone-MacBook synkroniseringsprogram. Det skulle gerne holde styr på alle mine kalendre, telefonnumre og lign.

Idéen (hvis jeg har forstået det korrekt'?) er at jeg har købt et stykke af en digital sky (mobileme-cloud) som er i cyberspace. Her sender min MacBook og min iPhone de aftaler og telefonnumre jeg skriver ind, og synkroniserer det, så begge dele er opdateret.

Er det korrekt forstået?

For jeg synes sgu ikke helt jeg kan få det til at virke... Det er lidt ligesom min back-up disk... Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvornår jeg 'er' hvor? Altså... Er jeg nu på TimeCapsule eller er jeg på harddisken i min mac?

jeg er en dinosaur!

1 kommentar:

  1. Derfor har jeg fravalgt det. Jeg er også en dinosauer.

    Hvis du tilfældigvis går og overvejer at lave sådan en gør det selv-billedserie for dummies over, hvordan man bygger et haveskur på max 2 m2 til havemaskiner og redskaber, gerne uden alt for meget fancy værktøj, så vil jeg gerne være idioten, det afprøver. ;-D

    SvarSlet