lørdag den 15. januar 2011

Årstidens frugter...

...er åbnebart influenza?

Jeg er i hvertfald syg på 6 døgn, og jeg synes ikke engang det er fordi jeg er begyndt at få det bedre. Jeg har hovedpine når jeg vågner. Er snottet og øm i alle led. Hvorfor består min krop af samlinger? Det havde da været nemmere om man bare var en knogle betrukket med hud!

Gik en tur efter frisk luft og halstabletter... ok, det så lidt misvisende ud at stå i bilka med båndet fyldt med vitaminpiller, hostesaft, mentholbolsjer, lakridser og 2 liter cola og en pakke great cookies, men det er altså der vi er, OKAY?

I aften køber jeg pizza og ser DVD film, mens jeg sidder og har ondt af mig selv...

Hvad står din weekend på?

3 kommentarer:

  1. Same same med den forskel at i aften drukner jeg sygdom med veninder og Asti ;)

    SvarSlet
  2. same same. Her var det bare træstammer og cola...

    SvarSlet