søndag den 16. august 2009

Den her er da simpel...

http://www.youtube.com/user/ThreeChordGuitar?view=videos#play/uploads/66/F3eDVvOITPk

Den lærte jeg forleden, selvom det kun var for sjov, fordi den var der. Det er jo et fantastisk nummer, meget simpelt, men lytteværdigt, og budskabet er jo lige ud ad landevejen, men blev alligevel lidt højaktuelt i dag, da jeg pludselig troede jeg uforvarende havde raseret harmonien i blogland.

En god blog-ven hang med mulen, og narcissistisk som jeg er, fik jeg straks guilt-trip. Det viste sig at være ikke at have nogen sammenhæng overhovedet. Heldigvis, men alvorligt nok alligevel, så her er til jer i blogland der lige synes, at det kan være svært ind i mellem.

Jeg ville naturligvis gerne have lagt originalen med R.E.M ud, men min guitarlærer er jo (uden at vide det) en god bekendt, der fortjener lidt fame, så nyd Mr. Mojo's version.


When the day is long and the night, the night is yours alone
When you're sure you've had enough of this life, well hang on
Don't let yourself go, everybody cries and everybody hurts sometimes

Sometimes everything is wrong, now it's time to sing along
When your day is night alone, (hold on, hold on)If you feel like letting go, (hold on)
When you think you've had too much of this life, well hang on

Everybody hurts, take comfort in your friends
Everybody hurts, don't throw your hand, oh no, don't throw your hand
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone

If you're on your own in this life, the days and nights are long
When you think you've had too much of this life to hang on

Well, everybody hurts sometimes
Everybody cries, and everybody hurts sometimes
And everybody hurts sometimes, so hold on, hold on
Hold on, hold on, hold on, hold on, hold on, hold on (repeat & fade)
(Everybody hurts, you are not alone)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar