torsdag den 13. august 2009

En dog overraskelse

En af mine bedste venners (en af onklerne) kæreste skrev en besked til mig på Facebook. Den lød ca. sådan her:

Skal I noget den 15.-16.?

Nu er det sådan at vi bor i Horsens og de bor i København. Vi skulle faktisk ikke noget, men jeg kunne ikke helt overskue en Københavnstur første weekend efter jobstart. Men det viste sig at de kun har ganske lidt ferie sammen, og havde lyst til at komme her og besøge os i weekenden. Den er jeg fanme klar på. Og hun havde ikke engang koordineret med ham! Respect!

De kommer i morgen kl. 16 og han har rygsækken fyldt med Mojito-udstyr! Glæde...ren glæde!

PS. SHM har baret taget imod idéen med åbne arme, også selvom hun hænger lidt i en klokkestreng for tiden... Måske man skulle overraske hende lidt?

PPS. Reolen er 1/3 malet, og nu har jeg sat musik op...vil I se billeder?

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaaa, billederbillederbillederbilleder!!! er det upassende for en gravid at savne en god brandert?

    SvarSlet
  2. @Lis - Du skal få billeder... Nej ikke at savne den... Skal vi ikke bare sige at vi tager for dig? Terpentin maling, røving og havrestout... Mojitos i weekenden... det får du ikke billeder af;-D

    SvarSlet