søndag den 9. august 2009

Hvad har jeg gjort Sønderjylland?

Jeg har installeret sådan en statcounteretellerandet, som kan vise mig en masse statestik om min blog, besøg, populære indlæg osv. Men de 14 dage jeg har haft den, har billedet af danmarkskortet været det samme. Ingen syd for Kolding læser min blog!?!

På verdensplan er billedet mere broget ingen mellem Centraleuropa og USA's vestkyst læser min blog... OK det er en sandhed med modifikationer, da statciunteren kun registrerer de 500 seneste hits, så jeg ved at Australien, Spanien, Rusland osv har været med undervejs...

Sidst skal jeg lige dele en finurlighed ved det her statestik. 97,4% af jer der følger med sidder i Danmark. Det tal har været helt konstant. Rigtig mange andre nationaliteter/lokaliteter har blandet sig i statestikken, men Norge?!? ligger konstant på 2%. Heja Norge! Undskyld for Solbakken, Undskyld vi tager til Sverige i julen og tak for at I kigger med.
I sommer lærte jeg at marmoren på Københavns rådhus er citronmarmor (verdens sjældneste iflg. guiden) fra Norge, så tak for det også!

5 kommentarer:

  1. Så har Sønderborg været forbi :)

    SvarSlet
  2. @ChrisDK - Hurra! Jeg er spændt, var det store bryster eller opel kadett der lokkede?

    SvarSlet
  3. Har lige tjekket... Har en læser i tyskland! Og stadig 2% i Norge. Heja

    SvarSlet
  4. Har nu både Sønderborg og Als på tavlen... I Tyskland er vi nået til Stuttgart:-D

    SvarSlet
  5. Har en læser i Brasilien nu. Abrigal (betyder det ikke tak? eller er det Abrigado?)

    Iøvrigt er jeg blevet googlet med Polsk murerskole!

    SvarSlet