mandag den 14. februar 2011

Skrivetrang

Jeg har fundet ud af det dersens app-store, og har købt iPages, som er et übercoolt tekstbehandlingsprogram. Så nice, at det har fået mig til at kaste mig over at 'genskrive' hele min første bog.

Ikke noget med copy-paste, her kan jeg nemlig have det gamle dokument åbent ved siden af, mens jeg skriver i det nye, og selvom jeg troede at en ordspinkel børnebog ikke kunne skrives meget anderledes, så må jeg erkende at jeg på ca. hver anden side er nødt til at fjerne eller bytte om på replikker og kommentarer, til gengæld hænger II'eren meget bedre sammen.

Når man trænger til at se den 'lidt lækkert', er der en fuldskærmsredigering, som fjerner alt, og kun har siden, flankeret af sort baggrund. Det er mega nice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar