torsdag den 15. juli 2010

Takketale


Se engang! Jeg har modtaget en pris, en award, et såkaldt udmærkelsesmærke. Dette ridderslag er blevet givet af en feisty little b.... miss Phoenix, som skriver de mest finurlige og udleverende indlæg om livet på den anden side. Den anden side af hvad? Den anden side af det polerede og stereotype. Hun skriver (lidt) om parforhold der ikke holdt, meget om hvad man så gør og alle overvejelserne bag, og så er hun så meget mere mand end mange andre bloggere. Hun karakteriserer f.eks. sig selv som "studerende med hang til mænd, øl og superheltefilm", okay det der med hang til mænd var lidt off, men kravl selv op og kig!

Men hvad er alt det der award så for noget? Altså man modtager den fordi nogen har valgt ens blog som noget særligt. LMP's begrundelser for at jeg skal have den, kan I læse hos hende, men smigret, det er jeg da. Med awarden følger nogle opgaver, som man skal udføre, bl.a. at videresende den til fem andre, hvilket jeg afslutningsvis vil gøre.

Første opgave: Send et virtuelt kram til den du fik awarden af!

Okay LMP, da jeg er en sucker for offentlige happenings, så skal du have denne her. Totalt glad i låget mand!


Så skal man kopiere billedet af sin award til sin egen blog.

Da der ikke er meget lyserødt i mit reservat, så kommer den lige en gang til:

Dernæst skal man skrive tre ting man elsker ved sig selv

Den var værre! Ikke fordi jeg ikke holder af mig selv, men tre ting? Som jeg elsker? Okay, lad os se på det...

1. Jeg elsker at jeg er hurtig til at komme ind på livet af folk. Er der basis for en spontan vejfest, holder din bil med lys på, trænger du eller jeg til en hjælpende hånd, så er jeg ikke bange for at spørge.
2. Jeg elsker at jeg er er udholdende. Jeg ser problemer som en udfordring og knokler løs til den er løst!
3. Jeg elsker at jeg kan lave noget. Mad, husbyg, undervisning jeg kan lide at se resultater, og denne blog er mere en pralemappe end noget som helst andet.

Vis et billede af noget du elsker

Jeg elsker mange ting; børnene, kæresten, arbejdet, fællesskab og kreativ udfoldelse. Jeg holder også af mad, øl og vin. Og humor og konkurrence. Så hvad skal man vælge? Jeg tror jeg vælger det sarkastiske hjørne og finder denne her:
Elsker at der sidder mennesker derude, som gider gøre en sjov ide færdig til deling!

Så skal man videregive stafetten til fem andre bloggere

1. M i vestjylland skal da klart have sådan en gang lyserøde kager! At flytte til vestjylland er i sig selv prisværdigt, når nu Danmark knækker, men hendes måde at håndtere det (i hvertfald på skrift) er fanme sjov. Hendes iagtagelsesevner, humor og totalt gakkede vinkler gør altid dagen lettere.
2. Jammermand skal have en lyserød cupcake. Magen til indestængt stodder skal man søge bredt efter! Han er typen der burde være skilt, men som bliver i ægteskabet for at forpeste sine omgivelser mest muligt. Han er negativ, depressiv, uden begejstring, men han er ikke bange for at dele. Trænger du til at se at nogen har det værre end dig selv, så kig forbi. Han er nok også typen der ikke gider denne leg, så forvent ikke det store her.
3. Puk skal naturligvis have en bakkefuld virtuelle kager, som tak for vinduet.
4. Er man sulten efter ord, observationer og billeder, så er Flos Diner stedet at spise. Selv kigger jeg jævnligt forbi til en kaffepause.
5. Endelig skal Dianna have en. Det skal hun fordi; Hun laver nogle fede ting i keramik. Hun har et gåpåmod der er lærerigt og endelig, så synes jeg det er fedt at ældre (undskyld Dianna, men det er man altså, når man har børn i 20'erne!) også godt vil blogge.

Der er flere andre favoritblogs, men jeg tror, de allerede har fået denne her award, så derfor må du ikke fortvivle hvis jeg ikke lige har valgt din. Så er det selvfølgelig fordi jeg ved, eller tror, at du allerede har fået den.

God dag

4 kommentarer:

  1. Af hjertet tak for rare ord og lyserøde kager! Jeg æder dem ALLE på een gang!!! ...Og skriver naturligvis om det:o)

    SvarSlet
  2. @M - Velbekomme, jeg glæder mig snart til at læse noget nyt på din blog. Fra ny Mac?

    SvarSlet
  3. Også af hjertet tak fra mig, for de rare ord og lyserøde kager.

    Dejligt at der er nogen som kan li' det man laver.

    God sommer til dig.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  4. og et tak fra mig.. for dine ord om mine ord;)

    SvarSlet