torsdag den 15. juli 2010

Synkronitet endnu en gang

I går var CPB og jeg på roadtrip. Turen gik til Kranernes by, Århus, hvor Puk havde været så sød, eller skulle man sige synkron, at spørge om jeg ville have et tagvindue til orangeriet. Det ville jeg, så afsted afsted det gik.

Puk bor sammen med sin familie i en gammel, charmerende villa, som de er ved at istandsætte, bla. ved at skifte vinduer. Det gør de med god fornemmelse for husets oprindelige stil, tilsat en god portion fantasi, se f.eks. dette trelængede legehus, som er bygget af bl.a. et hundehus og et par redskabsskure fra Silvan.


Jeg var meget imponeret, der er bl.a. soverum og redskabsskur, ja man fik helt lyst til at være barn igen. Jeg var selvfølgelig fræk nok til at spørge om jeg måtte fotografere det. Vinduet vi kom efter var lige sagen, og dermed kom Puk + familie på gæstelisten til rejsegildet...

1 kommentar:

  1. Vi takker for både invitation og de fine ord. Og sender roserne om legehuset videre til min far som har totalenteprisen på det projekt.

    Og så glæder vi os meget til at se det endelige resultat :)

    SvarSlet