onsdag den 6. oktober 2010

En på kassen

Jeg elsker brød. I perioder bager jeg selv meget, men ellers køber jeg brød i store mængder. Da vil jo er fem herhjemme hveranden uge, som både skal have morgenmad, madpakker og 'noget når man kommer hjem'. Men noget til at have brødet i, det ønsker jeg mig.
En Ferrari-agtig sag som denne ville da pynte i ethvert køkken.

Denne her er lækker. I stentøj, med skærebrædt på toppen og dyb og rummelig til storfamillien. Men hvad den koster kunne jeg ikke se...?


Er denne her lidt kedelig?


Klasikkeren...

Hvad synes du?

4 kommentarer:

  1. jeg synes rigtig godt om Nigella brødkassen, og googlede den - pris 999 kr!!!http://www.4house.dk/broedbox-p-240.html
    Så det bliver ikke den der kommer til at holde på brødet hjemme hos os.
    Pernille

    SvarSlet
  2. NU, stopper du!!

    Prøv lige med denne, indmaden skal bare ud.
    http://www.casesonline.dk/product.asp?product=85
    og den er med garanti tæt for alting og holder brødet friskt rigtig længe.

    JowDeet ._.

    SvarSlet
  3. @Pernille - Tak for kaffe, det var knagme mange penge!

    @Claus - Det er god værkstedshumor det der;-D

    SvarSlet
  4. Uh, den der Nigella Lawson ting kunne jeg også godt ønske mig. Super lækkert organisk design. Love it :-) Klart favoritten ...

    SvarSlet