mandag den 18. oktober 2010

Når alderen presser...


Som den opmærksomme læser vil have bemærket fylder jeg snart 34 år. 34 år!!! Jojo, den er god nok, Det Forkromede Overblik er ved at blive Det Forkalkede Overblik. Og ja jeg skal da tidligt op og tisse om morgenen, jeg synes tit jeg fryser og jeg er begyndt at synes om marcipanbrød.

Men det er først når man begynder at overveje om ens forældre kan blive i hjemmet, eller om man skal finde en bolig hvor der er ansat nogle til at kigge efter dem, at man er gået hele vejen fra kikset/usikker teenager, over ung og uansvarlig, gennem bekymret forælder til bekymret barn, at cirklen ligesom slutter.

Min mor skvattede ned fra toilettet i går og slog hul i hovedet...

Hun var hverken fuld eller faldet i søvn, men hun skal op og stå på toilettet når hun har været i bad, fordi vinduet skal åbnes så dampen kan komme ud.

3 kommentarer:

  1. Som en kollega engang sagde til mig: Man skal bare være glad for at fylde endnu et år, alternativet ville være værre.

    God bedring med din mor.

    SvarSlet
  2. God bedring med din mor. Håber at hun kommer sig, man kan sgu da heller ikke lade dem alene.

    SvarSlet
  3. @Fossdal og Morf - Tak for det! Hun er kun 54 år, så der skulle gerne være mange kilometer tilbage i hende;-D Så faldet skyldes hverken demens eller Parkinson, men bare recklessness... Og hun skal nok komme sig, hun skal bare sikre hvor hun sætter skankerne fremover!

    SvarSlet