lørdag den 23. oktober 2010

Hold nu kæft!

Hvor jeg glæder mig!! I dag får jeg besøg af venneflokken. Der kommer en bil fra Sjælland, med mine barndomsminder, et tog fra Falster med min voksenbagage og en nabo fra det nye liv i Jylland.

Vi skal i bedste Carl Mar Møller stil ud og 'trække tov i noget mudder', vi skal drikke en ordentlig røvfuld bajere, og så skal vi snakke fodbold, forhold, fortid og fremtid. Mon ikke vi vender de politiske varme kartofler? Mon ikke vi skal grille en medister? Mon ikke man er øm i hele skroget når man vågner i morgen?

Det tror jeg nok, men alligevel ser jeg frem til det, og det gør jeg nok også når jeg vågner søndag, selvom der så er et halvt år til vi gør det igen. Nok meget klogt, da kostpyramider og sundhedsstyrelsens anbefalinger er overruled by statsmedisterens egne leveråd.

1 kommentar:

  1. Så må du hellere få smurt hængslerne til øl-kælderen.

    Jowdeet ._.

    SvarSlet