tirsdag den 10. februar 2009

Blå boller...?

For et par år siden besluttede vi ikke at få flere børn. Det var mig der kom under kniven, og de efterfølgende følgevirkningskonsekvenser af den beslutning aftvang en del spydige kommentarer, specielt fra Krøllebølle-klanen fra Bornholm. Blueberry var blandt andet et af øgenavnene, og det kan da være at det får en renæsance?


I dag ville jeg lige røre en bolledej sammen, og i et anfald af inspiration fandt jeg en pakke frosne blåbær, som jeg tænkte "de skal da i!"


Jeg havde en idé om at de ville ligge i bollerne som små guldklumper og friste ganen, men døm selv...?

7 kommentarer:

  1. ha ha ha - men ungerne elsker dem sikkert ;-)
    Og dèr er køkkenvidunderet jo.

    SvarSlet
  2. Ja ha! Det er noget af det underligste jeg har frembragt EVER!

    SvarSlet
  3. Ahhh... hva?
    Jeg tror da sagtens jeg kan diske op med et par uhyrlige historier?
    ;-)
    Men jo, jeg er sikker på de smager pragtfuldt, og jeg sætter SÅ stor pris på at du tager mit behov for farver i hverdagen SÅ bogstaveligt ;-)

    SvarSlet
  4. Tjah, tænk at kunne sætte kolorit på hverdagsjunkien så let?!?

    SvarSlet
  5. jeg synes de er SÅÅÅÅ flotte! Og på min skærm er de lilla... yndlingsfarve... Og forresten siger min mand at lange boller er MEGET værre end de blå!
    KH

    SvarSlet
  6. og apropos lange boller... det er vel sådan en slags franskbrød / flütes? KH

    SvarSlet
  7. Præcis, Julia! Præcis;-)
    Har din mand prøvet omtalte boller, siden han er ekspert? I dare him!
    Mht. lange boller/franskbrød, er det vel ikke det samme som min svigermor påstår hun satte i håret i sin ungdom for at optimere frisuren?

    SvarSlet