søndag den 8. februar 2009

Telegram fra fortiden

Blev stresset STOP
Og irrationel STOP
Forsøgte løsninger STOP
Brokkede mig undervejs STOP
Også på min blog STOP
Er blevet fyret STOP
Har været til samtale STOP
Fik nyt job STOP
Skal undervise i dansk i 3.klasse STOP
Skal undervise i C-klasse med 9-11 årige STOP
Har været på Falster fredag STOP
Hentede to sofaer, nogle malerier og bøger STOP
Var i København i går STOP
Og i Sverige og stå på ski STOP
Med min far STOP
Og hans kone STOP
Kørte hjem til formiddag STOP
Har sovet lige siden STOP
Er glad STOP

2 kommentarer:

  1. Okay.... Men det lyder da også meget hyggeligt, med stop og det hele.
    Tillykke med det nye arbejde :-) Er du blevet fyret fra dit forrige pga af brok her på bloggen ???

    Ha ha ha, grinte af din kommentar ved mig.

    Maria.

    SvarSlet
  2. Tak for lykønskningerne, ros osv. og ja, jeg fik sgu sparket pga. min blog (de belastende indlæg er nu fjernet, så det nytter ikke at se hvad jeg skrev:-D), men jeg kan godt løfte sløret en lille smule... nej må hellere lade være!
    Jeg blev stresset og gnaven, og fik skrevet ting om folk, som jeg burde have sagt tydeligere til dem face to face!

    SvarSlet