tirsdag den 17. februar 2009

Vi lister os afsted...

Vi bliver lidt i Røverland, jeg har ihvertfald røver-kedet mig i dag med disse små detaljer. Og hvis jeg skal, så skal I også. Listearbejde er ikke lige mig. Jeg synes det tager lang tid og giver små reaultater. Tilgengæld er de små fejl MEGA synlig og nemme at lave... gudskelov for fugemasse!
















Okay... Måske er jeg lidt skæv til 'røver-lister', men ikke så skæv som disse 'røvere'. Heldigvis, for så var briksen nok blevet skævere end det gulv den skulle forsøge at kompensere for...


Jeg er ikke tudevorn, men sådan noget giver mig sgu tårer i øjnene...

2 kommentarer:

  1. Tja, skæve røvere eller ej. Når sneen ligger højt udenfor, så er og bliver det Ronja-stemning, der banker på. Og de ER faktisk ikke til at stå for, de røversyngende ungersvende. Findes der simpelthen et skjult Ronja-fællesskab i de svenske skove? Anyway, jeg glæder mig til at ligge og læse Ronja og andet med unger og andre røvere på karnapbriksen, næste gang jeg kommer til Horsens. /Knus fra Mama

    SvarSlet
  2. Hej Mama-Cash

    Du skal være velkommen;-D

    Jeg glæder mig til at vise briksen LIVE. Vi ses

    SvarSlet