onsdag den 25. februar 2009

Du ønsker, jeg skriver

I får den sgu nu. Det kan jo være at der er nogle der er før ude af døren, før jeg får lagt overskrifterne ud...

1 Mit daglige utroskab med 'den anden kvinde'. Navn og billede offentliggøres

2 Maven siger... mange underlige ting. Her er et par af dem!

3 Den løgnagtige oldefar, det gamle røvhul og tanddjævlen!

Kl. 12 i morgen laver jeg indlægget som har fået flest ønsker...

--------------------------------------------------------------------------------------------
Lidt senere, d. 26. kl. lidt over 11. Ingen ønsker overhovedet? Hmmmmm...
Så siger vi da bare kl. 16 i stedet, da jeg naturligvis håber det er pga. arbejde, at ingen har ønsket noget? Det kan jo også være at mine emner er for kedelige?

7 kommentarer:

  1. oldefaren, den lyder god

    SvarSlet
  2. Hmmmm...je havde skrevet, men min kommentar er åbenbart ikke kommet med???

    Nå men...jeg er splittet mellem de to første. Men tænker også lidt at den med utroskaben kunne være et trickvalg, så jeg holder på den om maven. Og så håber jeg lidt at det handler om noget med din mavefornemmelse overfor et valg eller en anden spændende ting. Eller...det kunne jo også være om mad?? Mums, det kunne også være hyggeligt :-)

    SvarSlet
  3. 1 Mit daglige utroskab med 'den anden kvinde'. Navn og billede offentliggøres

    SvarSlet
  4. Lige en lynhurtig ulovlig en, fra arbejdet her....
    Jeg vil høre om nr 2.

    Det er fra Maria /frk fryd

    SvarSlet
  5. Hmmm... De er nu gode alle tre, og havde SHM gidet at stemme, så tror jeg at der havde været stemmelighed mellem 1 & 2 ;-D Men som jeg tæller de fire stemmer, så er der en på historienummer tre om Oldefar, røvhul og tanddjævlen, en på Utroskabet og to stemmer på Maven siger... Da klokken har passeret 16, må jeg sige at Maven bliver den historie der fortælles i dag (om lidt)... Skal lige skrive... Pokkers også, det er den med klart mest arbejde i for mig, da de to andre næsten var klar til udgivelse på bloggen.

    SvarSlet
  6. Jeg skrev også et ønske som ikke er kommet med. Det er da lidt sært for min anden kommentar kom da med i går. Nå men måske vil din kommentarmoderador (du ved den lille trold der sidder derinde og æder de kommentarer den ikke kan lide) ikke have at det blev historie nr. 1 som jeg havde stemt på.

    SvarSlet
  7. Du har chancen i dag! Kender godt det med kommentarer der forsvinder... SUK Ogger Blogger Mother fu...

    SvarSlet